2011. augusztus 24., szerda

5. Díj

Sziasztok!
Hát először is örülök, hogy a már megszokott 4 komment nagyon gyorsan befutott, viszont sajnálom, hogy (egyelőre) nem jött több. Itt válaszolnék nektek:
1. Nina Law: Tudod, hogy a zavar keltés, a váratlan fordulatok és a függővég az én erősségem.. mi mást vártál? xD Jó a véres tipped, de vissza kell kérdezzek: Ivott bármit Chessie magától az utóbbi időben??? O.o
2. Orchidée: :)) Idővel, lassan kiderül majd, hogy miért lett a két lány átváltoztatva és Amerikába víve, és még az is lehet, hogy Isobell keze is benne van. És én a helyedben még nem mocskoznám le Seth-et, mert ki tudja.. xD (valahol itt a válaszban van egy mini füllentés.............. :$)
3. Lexi: Remekül összefoglaltad a lényeget. És köszönöm az elismerést: "jól kutyulod itt a kutyulni valót". xD<3
4. Ebi: Sose hidd nálam, hogy tudod mi fog jönni! xD ;) :P Mert akkor sokszor fogsz még így csalódni.. Azt pedig, hogy miért Hong Kong...? Minden ki fog derülni, kivéve, ami nem... 

Írtam a chat-be, de ott lehet nem olvassátok, hogy ha összegyűlik a 7 komment, kaptok egy rövid ízelítőt (felcsigázásképp)! Meg kell mondjam, a következő fejezet nekem nagyon tetszett, ahogy visszaolvastam. :$ Sosem szoktam magamat méltatni, de remek számokat találtam, és nagyon-nagyon passzol egymáshoz szöveg és zene.. 
Annyit elárulok, hogy nagyon sok nem tetszik-re számítok, szóval csak nyugodtan, de aki csak azért azt nyomja, mert nem tetszik neki, ahogy a dolgok alakulnak, de magával a fejezettel nincs baja, az nyomjon vagy egy elmegy-et, vagy akkor nyomjon egy tetsziket és egy nem tetsziket is! xD 
Na de a bejegyzés lényege.....!

Díjat kaptam Pletyustól! :)) Szeretném neki itt megköszönni! <3 És doree17-től is! Köszi! :D És Adrika-tól.. :DXD

Szabályok:

1. Tedd ki a logót a blogodra!
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3.Írj magadról 7 dolgot!
4. Küldd tovább 7 embernek!
5. Hagyj üzenetet a blogjukon, hogy meglepetés várja őket!

Nah, már megint 7 dolog... xD
1. Egyszer kb. 100 órán át (majdnem 5 nap) nem aludtam...
2. Imádom a napfelkeltét, a hűvös reggeli levegőt és az a legjobb, mikor ez a kettő vegyül a lovardában, mikor felülök a karám szélére, iszogatok egy bögre kávét, hallgatom, ahogy a lovak elégedetten rágcsálnak, közbe mélyeket lélgzek a friss levegőből és bámulom a felkelő napot.. :$
3. Nagyon aljas, gonosz és kegyetlen tudok lenni, ha kihozzák belőlem, vagy ha rovarokról van szó... xD
4. Mindig a híradó alatt porszívózok, hogy idegesítsem az alattunk lakót.. xD
5. Tudok vezetni kb. bármit, amit alám raknak, csak jogsim nincs még... :D
6. Az utóbbi időben megszerettem a hajam.. (hosszú-barna-hullámos és mindig egyeneset akartam, egészen mostanáig.. )
7. Régen gyümölcsfagyi mániás voltam, most már jobban szeretem a süti ízesítésűeket.. (tiramisu, sajttorta, sztracsatella és ez az ízvilág), de a sütiket nem szeretem.

7 ember, akiket most nem tudom mi alapján, de kiválasztottam..: 
- Nina Law - True Blood, True Life, True Love
- Orchidée - Az erdő illata
- Myka - Vivien's Destiny
- Vervain - You can't turn back the hands of time
- doree17 - True Love in Hogwarts
- Adrika - Jeremy and Anna
- Little Girl - Crystal World

Boccs, akit most kihagytam.. :/ 
Remélem érkeznek még kommentek az előző fejezethez és szombaton hozom a következőt, megígérem, most pontos leszek! ;)
Pusssz nektek!

5 megjegyzés:

  1. Sziaaaaa! :D

    Köszönöm szépen a díjat, én is éppen most említettelek meg nálam, benéznél? :D
    Köszönöm, köszönöm, köszönöm! :D

    Csókollak

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!
    Köszönöm, köszönöm, köszönöm!!!
    Kíváncsi vagyok, vajon mi lehet az a pici füllentés...:) Majd kiderül...:)
    Köszönöm még egyszer és puszillak:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szépen köszönöm a díjat :D

    VálaszTörlés
  4. Szia Kinga!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat és várom az új fejezetet!:)Meglepett, hogy Damont a rossz gépre raktad fel!:)) Mi lesz ebből???
    Üdv: Myka

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, köszönöm, köszönöm!<3 Sokat jelent, hogy tőled kaptam meg a tizedik díjamat. :) (Megjegyzem, ha Damont bántalmazni mered, megverlek! ;)) Puszillak <3

    VálaszTörlés