2011. augusztus 18., csütörtök

4.Díj

Sziasztok!
Először is, köszi a sok tetszik-et és elmegy-et, megértem mindkettőt, tudom, hogy utáltok, amikor a Damon mással kavar, és a saját szereplőm is.. :/ :D A kevés kommentet pedig remélem még felhozzátok szombatig, hogy jobb fejezetet írjak! ;)
Na milyen hamar jelentkezem újra, mi? Hát igen, mivel újabb díjat kapott az oldal, igaz 3 személytől (és 2 oldaltól) kaptam, de csak egynek fogom számolni, ha nem haragudtok meg érte.. :)

Szóval szeretném megköszönni a díjat Morwen-nek és Annpearl-nek és Adrika-nak és Nina Law-nak!! :D Köszönöm, hogy rám gondoltatok. <3

  
A DÍJ SZABÁLYAI:
1. Tedd ki a logót a blogodra
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
 3. Írj ki 7 dolgot magadról!
 4. Küldd tovább 7 írónak (Linkeld a blogjukat!)
 5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket nálad!

Szóval Hét dolog rólam, amit remélhetőleg még nem mondtam... :
1. Az egyik kedvenc énekesnőm Avril Lavin már nagyon kis korom óta. A legtöbb számának több jelentése van számomra, mivel mindegyikhez kötök egy emléket.
2. Előbb tudtam angolul énekelni, mint angolul beszélni. :))
3. Szeretem a spontán dolgokat, főleg azért mert ritkán történik velem ilyesmi. (thx Mom..)
4. Szeretem a rendszeres és következetes dolgokat, bár ez a szobámon kívülről nem látszik, mert elég kupis, de én tudom minek hol a helye, mert a saját logikám szerint pakoltam le oda. 
5. Lány létemre sokkal jobban szeretek nadrágot hordani, mint szoknyát, edzőcipőket, mint magassarkút (főleg a 176cm-mel)... (imádom a Converse és a DC stílusú cipőket *.*)
6. Bárkit legyőzök pókerben. xD Na, jó, Gus Hansen-t talán nem, de eljön annak is az ideje!
7. Ha nagy leszek és lesz jogosítványom, meg sok pénzem (máris milyen kicsi rá az esély mi?! xD) akkor egy naaaaaaaaaagy terepjárót akarok! ^^ kb. mint Mason-é a TVD 2. évadában. ;)

7 ember, akinek továbbadom... :
(igyekeztem olyanoknak adni, akik még nem kapták meg ezt a díjat és/vagy nem kaptak még tőlem díjat, egyébként mindenki megérdemli, aki egyszer rászánja magát és veszi hozzá a bátorságot, hogy feltöltsön egy történetet, akár fanfiction, akár saját story. :) )

Szóval köszönöm még egyszer, és nagyon-nagyon szeretnék szombatig még 1-2 kommentet! *.* 
Pussssz mindenkinek és további szép napot/hetet/nyarat! ;) <3

1 megjegyzés: