2011. július 26., kedd

3. díj

Sziasztok! 
Először szólnék 1-2 szót a fejezetről. Igyekszem, eskü! Már másfél oldalt megírtam ma, és ahogy kész lesz hozom. 3 napig alig jutottam géphez és nagyon elfáradtam, de tényleg próbálom délutánra befejezni, és feltenni, de sajnos bétázva nem lesz.

Aztán jöjjön ezen bejegyzés lényege! Az oldal most kapta meg "élete" során a 3. díját Vervain-től! :) <3 Köszönet érte neki, és itt is üzenem, hogy tudom, rég nem írtam már nálad kommentet, de ha olvasod, amiket írok ide, megérted, miért nincs is időm nagyon. Amint tudom pótolom az összes fejezetedet, mert amiket olvastam, azok nagyon is tetszettek!!! ;)

Szabályok:
1. Tedd ki a képet!
2. Köszönd meg attól, akitől kaptad!
3. Töltsd ki a kérdőívet!
4. Add tovább 1-4 bloggernek, akiknek a blogja TVD-s!


1-2 kipipálva, jöjjön hát a 3: 

Gyűjtesz valamit?: Könyveket, lovas naptárakat, filmeket...
Rágod a körmöd?: Nem, soha nem volt ilyen korszakom és remélem nem is lesz. Remekül megtanultam körmöt vágni kisollóval. ;)
Ki a kedvenc színészed?: Huh, hát ilyen nincs kifejezetten, de például Adam Sandler-t imádom, Jim Carrey-től is van jó pár kedvencem, aztán Dr.House, azaz Hugh Laurie a szívem csücske. Ám mindenkit szeretek aki kicsit is megragadja a figyelmem, aki humoros, vagy épp nagyon különleges valamiért.
Ki a kedvenc színésznőd?: Hát ez nehéz kérdés... Jennifer Aniston jut eszembe először, főleg a Jóbarátok és az Azt beszélik miatt, de megértitek, ha a tv-be sem a lányokat szeretem igazán nézni. xD
Ki a pasi/nő-ideálod?: Hmm, ha rátaláltam volna már, rég vele lennék... De az ideálom kb. olyan, hogy legyen sötét haja. Leszarom, hogy barna, fekete vagy milyen, csak sötét legyen. Ne legyen vékony, egyszálbél, jobban szeretem a kétajtós szekrényeket.. :$ A zöld szemekért élek halok, de nem kritérium, mert az a lényeg, hogy az adott személyhez illjen. A TeenWolf-ból Derek Hale, azaz Tyler Hoechlin közel áll hozzá, de TV-ből Damon és Tyler sem rossz. (kicsit lehetne még gyúrni.... ;):P) Ezen felül a rosszfiúkat szeretem, de a rosszfiús jófiú a legjobb. xD
Kedvenc kajád?: Áh, ilyen sok van! Póréhagyma krémleves, Svéd gomba, Chilis bab, Hortobágy húsos palacsinta, Tejszínes parajos tészta csirke csíkokkal...... (lehet orvosi helyett szakácsnak kellett volna mennem.. O.o)
Legfurább dolog, amit megettél?: Fű, sár, lócsemege, áztatott zab-árpa-kukorica dara. (az utóbbit ha kiszárítod, kb olyan, mint a zabfalatok cukor nélkül. xDXD)
Miért kezdtél bele a történetedbe?: Mert untam, hogy senki nem azt írja le, amit én akarok olvasni... :D Az első történetembe próba ként kezdtem bele, hogy lássam képes vagyok-e rá, végig tudom-e vinni és van-e rá kereslet/igény. Ezt a történetet azért kezdtem el, mert jött egy zene, jött vele egy ötlet, egy ihlet és nem bírtam megtenni, hogy ne írjam le. Hobbinak indult, mégis komolyan vettem a végére.
Milyen házban laksz? (kertes, panel): 4emeletes panel. (mindig is panelba laktam, hisz bp. belvárosában nehezen találsz kertet... :/ )
Pár szó magadról: Nem tudom mit nem mondtam még el az a baj, lehet ismétlem majd önmagam, ezért bocsánat előre is. 
- Szeretem, ha vannak elvárások, amiket teljesítenem kell, mert ha más nem tűz elém egy célt én nehezen teszem meg ezt magammal, mert alapvetően lusta vagyok.
- Jobban szeretek adni, mint kapni, inkább nekem fájjon, mint hogy én okozzam a fájdalmat, előbb mások, magam a végén. (és ezt komolyan mondom)
- Mindig az állat az első. A kutya/ló eszik előbb, iszik előbb, pihen előbb és ha nem jut idő magamra, hát akkor így jártam. (amikor leestem egyszer egy lóról, és mindketten a sárba landoltunk, az edzés végén előbb a lovat ápoltam le, aztán a nyergét és csak miután befejeztem, az esés után pár órával, akkor derült ki, hogy elrepedt a bordám.)
- Imádok rettegni. Egyszerre félek a sötéttől és szeretem azt. Félek a "sötétben megbúvó dolgoktól", de vágyom rá, hogy megtaláljam. Ideális horror/thriller film néző vagyok, és közbe sose félek, csak utána.
- Valószínűnek tartom, hogy rossz korba születtem, mert nagyon vonzódom mindenhez, ami régi, és álmaimban is mindig a középkor világát élem meg. A lovagok korába vágyom, mikor még hittek a sárkányokban és a boszorkányokban, értek valamit az erények és amikor lehetett adni valakinek a szavára. Nem mellesleg, mindenki lovon járt-kelt egész nap. :)


És akkor a 4. pont: 
Annie V. Starlight - mert ő még talán nem kapott tőlem díjat, és megérdemli, mert nagyon szép az oldala. 
- Delaney - ő neki sem adtam még talán, és nagyon imádom amit művel azokban a hosszú fejezeteiben.

Még egyszer köszönöm Vervain! :) És írom a fejezetet, ahogy tudom! 

1 megjegyzés: